Utan dator ett par dagar

Nu har jag lämnar in min dator på lagning, pekplattan fungerar inte som den ska + att mitt bredband fortfarande inte fungerar, trots att jag har provat 3 olika modem, så de ska kolla om det är något i datorn. Så nu är jag utan dator ett par dagar, vilket innebär att jag kommer vara helt avstängd från världen, såvida jag inte kan låna Daniels dator, som jag gör just nu. Riktigt kul måste jag säga, det var precis detta jag räknade med när jag köpte datorn för lite mindre än två månader sen. Åh, jag har aldrig varit så glad som jag är just nu :D

Ibland får man hata världen

Kommentarer
Postat av: Elin

Dagens inlandsproblem eller ? Hur kan man hata världen för en sådan skit sak?

2011-10-06 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0