Summercat

Godmorgon!

Så här ser dagens planer ut:
  1. Åka till pappa och rensa garderob + äta middag
  2. Köra pappa till Göholm där han ska hämta hem sin bil efter att ha jobbat där
  3. Jobba 17-21 ikväll
  4. Ev. träffa Daniel efter jobbet?

Tänkte bjuda på ett musiktips innan jag kör hem till pappa. Har ni hört något med Billie the vision & The dancers? De är mitt absoluta favoritband som jag aldrig får nog av. Gick på en konsert med dem utan att ha hört något med dem innan, för mina vänner skulle dit och frågade om jag ville hänga på. Och jag kan säga att det blev kärlek vid första ögonkastet! De är för övrigt från Bräkne-Hoby, en liten by som ligger mig varmt om hjärtat, det var nämligen där jag gick gymnasiet och bodde på skolans internat, så i tre år bodde jag där mitt favoritband växte upp. Inte helt fel! Här är i alla fall deras mest kända låt live, jag hoppas ni gillar det lika mycket som jag gör! :D

http://www.youtube.com/watch?v=_9-dakz2R_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0