Städa städa varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är.. kul?

God förmiddag!

Jag är hemma hos pappa just nu, och som vanligt när jag är här är det massa plock jag måste ta tag i. Dagens projekt är att sortera två IKEAkassar med gamla kläder, och gå upp på vinden med det som ska sparas. Ett av de tråkiga projekten, då jag har väldigt svårt för att slänga saker + att det är kallt ute och på vinden när jag ska upp med sakerna sen. Men å andra sidan ska det bli skönt att få bort kassarna från rummet. Så det är bara att ta tag i det. Snart i alla fall.

Finns massa annat jag skulle kunna ta tag i här, men jag satsar på ett projekt per dag jag är här, så blir jag bara glad om jag hinner mer.

För övrigt funderar jag på att dansa afro power och gå på yoga ikväll. Men får se vad som hinns med under dagen, jag stressar inte i onödan.

Nej, nu ska jag sätta fart, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0