Resumé av gårdagen och idag

Goddag!

.

Igår var en fullspäckad dag! Vi åkte till Kalmar vid halv tolv, och gick i massa kläd-och skobutiker. En sak som gjorde mig förvånad med glad var att Daniel frivilligt handlade kläder. När händer det annars liksom?

Vi var även en tur inne på Media Markt, och avslutade dagen med att äta på IKEA, där jag förutom mat köpte jättefina inslagningsband, blev helt kär måste jag säga. Ser fram emot alla fina paket jag kan slå in sen! Köpte även lite godis, det hör liksom till när jag är på IKEA.

Därefter åkte vi hem till mig och fikade lite, i väntan på bion. Och Tintin-filmen var faktiskt bättre än jag hade hoppats på. Men hela 3D-grejen är jag lite besviken på. Visst, det blev ett annat djup i filmen, men tyckte inte det var en så där stor sensation. Två gånger under filmen "kom-någonting-ut-ur-skärmen-mot-mig", och det tyckte jag var lite snålt. Märkte därför inte så ofta att jag hade betalat 35 kronor extra för 3D. Plus att 3D-glasögonen var jättetunga och kasade ner för näsan hela tiden. Men filmen i sig var jättekul, vill gärna se den igen, men utan 3D isåfall.

Därefter körde jag hem Daniel och vidare hem och la mig och sov direkt.

Nu är jag hemma hos pappa och har gått igenom posten. För ett par veckor sen gick jag med i H&Ms klubb. Fick fylla i en sån där talong med namn, adress och sånt. Enligt mig skriver inte jag så otydligt, men tydligen gör jag det. H&M hade fått FRANKSSON till FREDRIKSSON. Visst, båda namnen börjar på F och slutar på SSON, men annars är de väl inte så lika? Så ska ansöka om ett nytt kort, känns fel att det står Therese Fredriksson på mitt kort..

Vet inte riktigt hur jag ska spendera dagen här i skogen, men ska nog ta det lite lugnt och läsa tror jag. Kanske rensa lite och bära saker till vinden - om jag orkar. Men det är söndag, vilodag, så jag tänker vila mest.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0