Million pieces

Goddag!

Idag har jag varit hos Daniel igen och hjälpt honom med körkortsteori, känns som att det är jag som ska ta körkort igen haha. Men han är duktig, vilket glädjer mig, för då kanske jag slipper köra så fort vi ska någonstans :)

Nu ska jag strax gå och göra mig klar för att jobba, ni vet, sudda ut trötthetstecknen så gott det går och fixa till håret lite grann.

I morgon ska jag och Kattis hjälpa till på hennes mammas skolas dagis, de ska ha halloweenfest för 3-4klassarna och vi ska skrämma skiten ur dem! Det ska bli kul, hoppas de blir rädda bara! Efter det ska jag på klassfest i det saknade Bräkne-Hoby. Har verkligen saknat alla sjukt mkt sen studenten, det gäller även de som fortfarande går på skolan, som om jag fattat det hela rätt kommer komma ner en stund efter vår reunion.

Nej i morgon blir en stressig dag, när jag jobbar 11-15, och ska vara på halloweenfesten 15. Får hoppas jag kan gå lite tidigare från jobbet. Sen beroende på hur länge den festen håller på, får jag kanske åka direkt till Hoby. Men kul ska det bli!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0