Massa fynd

Idag hittade jag massa fint när jag och Kattis var i stan. Blev ingen skidjacka, de var inte ens framplockade (?!) men allt detta hittade jag!

Örhängen från Gina Tricot; 24,50:- och 39,50:-

T-shirts från H&M; 99:- , 149:- , 149:-

H&M; två lipgloss 9,50:- styck , ring 50:-

Mörka jeans från Cubus med hög midja; 399:-

Cubus; Bh: 149:- , Trosa: 69:-

Fina saker va? Jag är supernöjd, längesen jag faktiskt köpte saker till mig själv. Med en bil och bara studiebidrag blev det inte mycket kläder köpta, men nu när jag jobbar känner jag att jag ska ta igen det jag inte kunde unna mig under gymnasietiden! :D

Nu ska jag börja packa ihop mina saker och dra mig mot bussen, för att åka till Kattis på förfest/göra-sig-i-ordning-fest, sen vidare på 20årsfest hos Filip, som jag och Kattis hittade en awesome present till.


Tonight tonight tonight tonight, I wanna be with you
Tonight tonight tonight tonight, I wanna be with you tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0