Förvirrad är bara förnamnet

Schemat för dagen har blivit lite annorlunda. Jag jobbar kväll istället för dag, för klassfesten var på lördagen, jag måste ha blandat ihop dagarna.. Och på lördag ska jag och Daniel till Kalmar och sen gå på bio, så jag får gå på nästa klassfest istället. Får hoppas det inte fröjer alltför länge till nästa, jag vill ju träffa alla igen..

Klockan tre ska jag i alla fall hjälpa till och skrämma barn på en halloweenfest på ett fritids, om jag har fattat rätt, och börjar sen jobba halv fem. Slutar klockan åtta, och ska då hem och packa. Vid tolv inatt ska jag hem till Daniel och hålla honom sällskap till lördagen. Det är bara han och hans lillebror som är hemma, så vi är huspassare! Och på lördag förmiddag åker vi till Kalmar, riktig mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0