Förslag på bra böcker, tack!

Åh latdag!

Jag ska åka hem till pappa strax, men jag orkar verkligen inte resa mig ur soffan. Helt galet. Känner egentligen bara för att bädda in mig i en filt och sova bort hela dagen, är inte på humör för någonting. Men jag har bestämt att åka till pappa idag, så får åka dit en stund i alla fall. Finns alltid saker att fixa med där, som jag trots allt måste fixa med, men jag ORKAR inte idag.. Men som sjövärnskårist gör man saker även om man inte orkar. Man blir lite knäpp så.

Kände bara för att klaga av mig lite, innan jag klär på mig och går ner till bilen. Måste för övrigt skaffa en ny bok att läsa, jag har bearbetat Harry Potter nu, och tror att jag är redo för en ny. För utan en bok att läsa blir jag lite.. rastlös är fel ord, men nåt i den stilen.

Ni får gärna ge förslag på bra böcker så jag har lite att välja mellan. Finns ju så otroligt många bra böcker så vet inte riktigt var jag ska börja.

Puss&kram och allt sånt fint!

Kommentarer
Postat av: Ebba

One Day av David Nicholls är en väldigt bra bok som de dessutom håller på att göra film av :)

2011-10-19 @ 20:17:45
URL: http://cognizances.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0