.

Då var alla saker jag ska sälja fotade och bilderna inlagda på datorn. Pust! 

Hinner dock inte lägga upp dem för annons, jag måste göra mig klar för jobbet nu, börjar nämligen om en timme. Efter jobbet hoppas jag att jag ska få träffa Daniel, men vi får se vad som händer ikväll.

I morgon ska jag slinga håret ljust igen, vilket jag verkligen har längtat efter, utväxten är lite väl stor nu, och färgen har nästan försvunnit i resten av håret. Är något mellanting mellan nyslingat och min vanliga hårfärg, och det känns sådär. Så före och efterbild kommer i morgon eller på tisdag, ska bli kul att själv se skillnaden!

Nej, mot sminkbordet nu och sudda ut mina fel och brister, så jag inte ser så nyvaken ut på jobbet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0