!

Så! Då var dagens projekt slufört, och jag förbereder nu för att åka hem till mamma och hämta träningskläder. Det blir afro power och yoga ikväll, ska bli skönt med ett träningspass och sen riktig avslappning en liten stund senare! Därefter hoppas jag kunna träffa Daniel, så vi hinner träffas någonting idag..

Men innan träningen får det nog bli att läsa en stund, är i sluttampen av min bok nu, och jag blir inte klokare. Jga hoppas allt blir bra, men tillräckligt mycket har hänt som gör att det aldrig kan sluta helt bra tyvärr. Men man vet aldrig med författare, de brukar ha såna konstiga tvister på slutet, så jag hoppas på det, så jag är ett fan av bra slut.

Just det, jag har ju lovat att klippa pappa. Får nog springa ner och göra det nu om jag ska hinna både träna och läsa!

Vi hörs!

*rusar iväg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0