Du ser inte död ut ju!

Om ett par minuter ska jag åka och hämta Daniel på jobbet, och sen vidare hem till honom för att vakta hus.

Har varit en händelserik dag, barnen på fritidset blev ganska rädda, men många av dem skulle visa sig modiga och fråga massa frågor som gjorde allt mindre trovärdigt. Antagligen för att lugna sig själva. Tex "du ser inte död ut ju?","vilken skola går du på?", "får jag krama dig?" osv. Men det gick bra, tror jag iaf!

Efter det åkte jag hem och tvättade av "blodet" jag hade utsmetat runt munnen och sen vidare till jobbet. Massa folk där ikväll så det var lite stressigt. Men jag hoppas jag höll måttet.. :)

Men nu ska jag packa ner mina saker i bilen och köra till BLT, där Daniel förhoppningsvis står och väntar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0