Dagens i-landsproblem

Åh jag har hittat världens finaste skor! Någonsin. Enda problemet är att de är svindyra. Det gör mig ledsen. Vet liksom inte om jag ska lägga de pengarna på de skorna, eller om jag behöver dem till nåt annat. Men jag funderar på att skicka efter dem, eftersom brandos.se har fri frakt och retur, så kan jag prova dem och se hur de sitter och bestämma mig sen. Jag menar, om de ändå inte sitter bra eller är jobbiga att gå med så har jag inte förlorat nåt, jag slipper däremot fundera mer över det.

Men om de nu sitter bra, och är sköna att gå med, är jag lite körd.. Men här är skorna i alla fall, jag önskar att jag hade en lite djupare plånbok..


Svart lädersko, 999:-
Röd pumps, 899:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0