Äntligen hemma

Då var äntligen datorn hemma igen! Dock fungerar inte bredbandet nu heller, trots en undersökning som sa att det inte är något fel på modemet. Jag tror jag blir galen snart, förstår verkligen inte vad som kan vara så fel. Åh!

Dagen har i alla fall tillbringats med mitt eget födelsedagsbarn, vilket har varit otroligt mysigt. Det är så sällan nu för tiden vi kan träffas en längre stund, så idag har jag verkligen laddat batterierna. Vi åt en födelsedagsmiddag med hans familj, fläskfilégryta med ris, som för övrigt är en av mina favoriträtter, och fikade vaniljhjärtan och merci en stund efter. Birgitta kan hon!

Nu sitter jag hemma och är glad för att ha min dator hemma igen, men lite butter för bredbandet. Men det får lösa sig, jag orkar inte tänka mer på det, även om jag är tvungen.

Ska strax gå och borsta tänderna, för att sen byta om till mjukiskläder och begrava mig i min bok, som jag är lite arg på just nu. Alla bara dör och det är kaos. Men det ska nog bli ett bra slut på den, jag har hört att det blir så i alla fall.

Underbar låt nedan, listen and feel good. Puss och godnatt!

Barry Louis Polisar – All I Want Is You

Kommentarer
Postat av: Ebba

åh, myslåt!! :)

2011-10-12 @ 01:00:49
URL: http://cognizances.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0