Would you like to see something strange?

God eftermiddag!

Efter att ha jobbat över igår kväll blev det ännu stressigare att göra sig i ordning för halloweenfesten, men vid 10tiden var jag äntligen hos Kattis. Vi fick ta taxi in till stan för bussen kom aldrig. Sur chaffis, men vi kom in till stan i alla fall. Var en stund på Slivers, vilket var superdrygt, och gick sen till Piraten, kvällens räddning! Hade så sjukt kul där, träffade jättemycket folk och dansade nästan hela tiden, en sak jag måste göra på fest, ingen fest utan dans är mitt motto!

När det var dags att åka hem fick jag skjuts av Rebecca, så jag slapp ta bussen, vilket uppskattades. Väl hemma, vid sådär halv 4, tog jag en lång varm dusch efter att ha plockat ur linserna. Insåg att jag inte kunde ta bort sminket och kroppsmålningen mer effektivt än så. Kom i säng och somnade vid halv 5, vaknade vid 7 av att mamma pratar högt i telefonen med dörren öppen till sovrummet. Halvsover till klockan 8 då larmet ringer. Masar mig upp någon gång efter halv 9 och gör mig klar för att jobba. Jobbade idag mellan 10 och halv 5, och nu sitter jag helt utslagen på soffan.

Funderar dock på att sova en stund. Ska träffa Daniel ikväll så kanske ska vara lite pigg och glad. Är bara rädd att jag inte kan sova sen ikväll om jag lägger mig en stund nu. Brukar inte kunna det annars..

Nej, nu ska jag dö en stund i soffan. Avslutar detta inlägget med en bild på mig och Kattis från igår. Sjukt snygga är vi, det borde vara Halloween lite oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0