21 november

God morgon! God förmiddag!

Jobbade precis hela dagen igår, och det var kaos. Trots att det var söndag. Jag som trodde det skulle vara åtminstone hyfsat lungt. Därefter åkte jag hem till Daniel, vi myste framför tvn hela kvällen. Och jag fick en present för att det var vår dag. Känner mig mig lite elak som inte hade något till honom. Men jag anser att man inte behöver köpa något varje månad, utan att det räcker med hel och halvår. Men det var jättegulligt av honom att köpa något, och det var något jag behövde - skärmskydd till min iPhone 4s! Hur bra present som helst!

I lördags var jag och Kattis i stan och köpte en skidjacka till mig, så tänkte visa vad jag köpte. Väldigt prisvärd, då den var vattentät men andades, alla sömmar är tejpade och det är dun i den så man håller värmen. En annan sak jag uppskattar med den är att den är lite figursydd, så man kan känna sig lite kvinnlig trots att man har tjocka kläder på sig!


Skidjacka Intersport, 1600:-, 1400:-

 

Och här är skärmskyddet jag fick av Daniel!


Nu ska jag gå och fräscha upp mig lite, och sen åka hem till pappa en runda. De har skickat brev från Telia, där det står om jag kan flytta mitt nummer eller inte. Jag hoppas verkligen att jag kan det, för jag trivs med mitt nummer, har haft det 9 år nu, så vill inte behöva lära mig ett nytt.. Håll tummarna på att jag får min vilja igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0