Tillbaka på ruta ett..

Min glädje har precis försvunnit. Daniel har ju bytt till Telia precis som jag, och det pappret jag skrev på trodde jag var Telias ja till att flytta mitt nummer. Men tydligen hade Daniel fått samma papper, och det är godkännandet till att Telia får fråga Telenor att flytta över mitt nummer. Så nu går jag med ovisshet igen, tillbaka på ruta ett. Åh. Får hoppas jag inte får ett nej som Daniel fick, jag vill verkligen ha kvar mitt nummer..

Har precis pratat med Daniel nu, så jag ska bort till honom och kolla på film. Han ville att jag skulle vara med och spela skyrim, men jag tror jag hoppar det. Film är bättre i så fall.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0