Page turner

Hej!

Vi har praoelever på jobbet just nu. De ser livrädda ut hela tiden. Jag sa hej i omklädningsrummet, och han bara stirrade på mig, vände sig om och gick därifrån. Kändes sådär, ser jag så farlig ut? Får hoppas det bara är praorädsla, kommer ihåg att jag inte heller var så modig när jag praoade, men ändå. Får hoppas de trivs iaf..


Efter jobbet satt jag och läste i nästan två timmar. Riktigt mysigt, jag älskar att läsa och är en riktigt bokmal, men jag hinner sällan sätta mig och bara vända blad efter blad efter blad. Läsa en kvart har jag ju tid med, men inte så pass att man upptäcker att man kommit till andra halvan av bokryggen. Det är det jag gillar, att hänföras av historien så pass att man glömmer tid och rum. Det är kvalitetstid!

Nu ikväll ska jag hämta Daniel efter jobbet, och hämta ett paket från H&M, och sen ha en mysig kväll med Daniel. Frågan är hur det blir med yogan kom jag på nu. Hm, vill ju på den, men vill samtidigt träffa Daniel. Äh, får se vad det blir, det blir en lugn kväll i vilket fall.

I morgon förmiddag ska jag träffa Emil, vilket jag inte gjort på bokstavligt talat evigheter. Ska bli så kul att träffas igen, helt galet att man kan glida isär så där.. Men en fika i morgon så är vi nog tillbaka på gamla spår!

Nu väntar några kapitel till i boken, ha en bra kväll alla!

Jag och Emil, sommaren 2008, allsång i Hoglands park,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0