Uppdatering

Godkväll!

Var sjukt otaggad på att gå till jobbet idag, men det kändes bättre när jag väl var där. När jag kom hem var jag dock helt slut. Alvedonen hade gått ur kroppen, nästappan stegrades och tröttheten slog mig i huvudet. Så har suttit still hela kvällen. Bokstavligt talat. Men funderar på att lägga mig och sova, och kanske bli lite bättre till i morgon. Hade varit fint. Är samtidigt rädd för att om jag lägger mig nu kommer jag vakna klockan sex i morgon bitti klarvaken. Nej, det får bli några kapitel i boken, och sen försöka sova, det här håller inte.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det låter lite så ;D men tack för tipsen iaf :) och krya på dig!

2011-11-30 @ 12:17:50
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0