Träffade Emil på stan idag!

Träffade Emil på stan idag, vi åt lunch och avslutade med en kopp kaffe och kaka på Åhléns. Jättemysigt och efterlängtat. Vi hade så mycket att prata om efter att inte ha träffats på evigheter att tiden bara flög iväg. Upptäckte tillslut att jag helst skulle ha gått för ett par minuter sen för att hinna till jobbet, men jag hann till jobbet med bara tre minuters försening. Blev en liten snabbare färd på infartsleden än vad det brukar, men som sagt så hann jag. Nästan.

Hur som helst vill jag tacka Emil för den fina stunden vi fick, och säga klart och tydligt: det får inte gå så länge tills vi ses nästa gång!!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med mina mysiga tjocka strumpor och en filt. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0