Tisdag

God förmiddag!

Nu ska jag åka till apoteket och byta min fuktighetskräm (om det går), för jag fick med mig fel sort hem.. Dumt att jag inte var så uppmärksam när jag köpte den, kommer ihåg att jag var stressad. Får hoppas det går bra iaf.

Sen under dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är ledig hela dagen så ska nog passa på att vila, för jag jobbar resten av veckan. Förkylningen känns bättre, så lika bra att vila ordentligt så den försvinner helt.

Daniel har halkan idag, så får se om vi kanske träffas när han kommer hem sen. Annars har jag hela dagen till att läsa och spela sims. Det gillas, och det behövs.

Håll nu tummarna för att jag får byta fuktighetskrämen, den är dyr och jag vill ha rätt sort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0