Söndag

Hej!

Jag vill börja med att tacka alla för en trevlig fest igår, trots vissa mindre roliga delar av festen, men över lag hade jag trevligt!

Nu har jag precis gjort mig klar att åka till jobbet, har långt pass idag, och är väl inte jättepepp på det. Men som jag sagt förut, jag ska vara glad att jag har ett jobb, och att jag får jobba många timmar, för det är inte alla som har ett jobb ens.

Jag slutar jobbet klockan 8 ikväll, och ska eventuellt träffa Daniel då. Beror på en del omständigheter, så vi får se hur det blir. Vi har inte träffats sen i tordags, så det börjar bli dags för det nu känner jag. För övrigt är det vår 41månadersdag idag. Galet vad tiden går fort, och galet vad länge vi har varit tillsammans!

Nej nu måste jag åka och jobba, ha en fin dag och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0