Sista dagen med Telenor

I morgon, 1a december, flyttas mitt nummer från Telenor till Telia. Så detta är sista kvällen jag har Telenor, vilket jag har haft i lite över två år nu. Men med tanke på allt som har strulat med bredbandet är jag faktiskt bara lättad över att slippa dem, har varit ett helvete från att jag köpte bredbandet.

Fick också ett mail idag att min telefon ska levereras i morgon. Så detta är även sista kvällen då jag inte har en smartphone. Känns också helt underbart. Saker börja ordna upp sig, och jag gillar det!

Hämtade även paket från HM idag, ett armband och en kjol har beställt. Enda dåliga med kjolen är att det är längre än vad jag trodde den skulle vara, vilket jag inte gillar, så ska se om det går att lägga upp den, för jag gillar verkligen modell och mönster på den! Får se om jag lägger upp bilder på det i morgon, orkar helt ärligt inte göra det nu.

För övrigt har dagen varit bra, jobbade lunchen, och träffade Daniel efter det. Vi hade myskväll i mammas lägenhet, och avslutade kvällen med en glass på McDonald's. Nu sitter jag och kan inte bestämma mig för om jag ska läsa eller spela sims. Får bestämma mig när jag tvättar bort sminket. Kanske kan göra lite av varje i och för sig.

Gonatt alla, och tack Telenor för den här tiden, nu förbereder jag mig för ett liv med Telia och en smartphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0