Shopping

Både igår och idag har jag slösat lite pengar, och detta har jag fått med mig hem!



Armband på mig, 79:- , 5 olika silvriga armband 89:- , ring 99:-

 


Tre stycken nagellack, 31:- styck, läppstift från Lumene på köpet!
Allt detta är från Kicks



Och detta är mina nya träningsskor, visst är de snygga?
De var dessutom prissänkta, och det uppskattas.
Fick dem för 490, så nästan halva priset!


Är riktigt nöjd med mina köp, särskilt skorna. Jag har väldigt smala fötter, så när jag köper skor är de alltid för breda på sidorna, men dessa var gjorda för smala fötter. Att det då fanns i min storlek dessutom, är helt galet. Smala 36or har jag aldrig tidigare stött på, så tack Intersport!

 

Nu ska jag börja med maten, och kanske det blir en liten löprunda ikväll..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0