Ses vi ute ikväll? :)

Godmorgon!

Idag blir en stressig dag. Nu ska jag köra till Daniel, halv 1 börjar jag jobba och slutar klockan 8. Ska egentligen vara hos Kattis mellan 7 och 8, men jag får komma när jag är klar, blir väl mellan 9 och 10 beroende på hur lång tid det tar att sätt i linserna idag. Igår tog det en halvtimme så..

Men jag ser verkligen fram emot kvällen, älskar att klä ut mig så halloween är verkligen en favorit! Kan dessutom tala om att jag och Kattis kommer vara jättesnygga. För att vara halloween. Verkligen. Tror det kommer bli Slivers ikväll, de skulle ha halloweenfirande, och jag är lite sugen faktiskt.

Jag hoppas vi ses ute ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0