Nytt mobilt bredband - igen!

Hej!

Igår köpte jag ett nytt bredband från 3, eftersom det från Telenor inte har fungerat över huvud taget. Har därför ungefär 10 Mbit nu, gratis i ett år framöver, sen 199:- i månaden i 12 månader. Sen kan jag förlänga om jag vill. Jag betalar för upp till 32 Mbit, vilket är både billigare OCH bättre än Telenor, som jag fick 1 Mbit från för 239 kronor i månaden.. Så nu är jag riktigt lättad över att någonting jag köper faktiskt fungerar.

Ska hem till Daniel nu, för att sedan åka och handla middag. Vi ska laga mat till oss och hans familj ikväll, riktigt mysigt. När vi är och handlar ska vi lämna tillbaka alla saker till Telenor, och se om man kan få ersättning. Jag tycker inte det är okej att betala fullt pris till något man får ut 1/16 av. Men får se vad de säger. Jag är glad bara jag blir av med skiten, det har varit en så irriterande faktor i mitt liv sen augusti månad, så jag vill bara slippa det nu. Så flyttas mitt nummer till Telia snart med, och då behöver jag inte ha med dem att göra. Jag tyckte Telenor var så bra förut, och efter allt detta så typ hatar jag dem.. Men men, kan de inte göra sina kunder nöjda så får de räkna med lite ilska besök och att kunderna väljer andra operatörer.

Ha en fortsatt fin dag, och njut av att stormen har lugnat ner sig!

Kommentarer
Postat av: sandra

vet du om telia har något bra erbjudande för gratis sms osv om man har kontantkort? ;o

2011-11-28 @ 16:41:28
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0