Måndag 28 november

God kväll!

Var på Telenor innan idag för att säga upp mitt abonnemang, som de sa i kundtjänst att jag kunde göra när jag vill för de har registrerat det. Men i affären sa de att det inte alls var registrerat något sånt. Jag blev om möjligt ännu mer benägen att strypa närmsta person, men avstod och kom fram till en något sånär lösning. Får se hur allt löser sig, killen skulle maila massa och fixa åt mig och ringa när han visste läget. Det bästa jag fick ut av besöket var att kommande faktura stryks, så jag behöver inte betala mer i alla fall. Död åt Telenor!

Efter det gick jag och Daniel och handlade på Maxi. Vi köpte hem tacos som vi lagade till hans familj, och det blev jättegott kan jag lova. En stund senare fikade vi lussekatter och julmust/kaffe, och åkte sem hem till mig för att hämta övernattningssaker.

Därifrån körde vi till Konsum i Rödeby och handlade godis, och åkte till Kattis för filmkväll. Det var jättemysigt, massa godis, ännu mer julmust, härliga vänner och mycket skratt.

Nu är vi hemma hos Daniel igen. Han ligger nu och spelar Skyrim, och jag tror jag ska spela lite Sims 3, innan The big bang theory börjar.

Det har varit en toppendag, även att jag åkt på en förkylning igen. Känner mig ganska risig, med täppt näsa, hes hals och ett stundtals bultande huvud. Men med lite nässpray och näsdukar känner jag mig ändå som en människa.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

ah, tack för tipset! :) ska ju skaffa ny telefon och om jag ska ha galaxy 5 så är den låst till telia, så tänkte man kan kolla upp det innan ^^

2011-11-28 @ 23:35:34
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0