Känslan av att ha bestämt sig

Godkväll!

Inatt sov jag hos Daniel, och hade en jättetrevlig kväll igår och dag idag. Han hjälpte mig att beställa Telia max 25, så snart får jag massa saker i mobilen för jättelite pengar :) Vi kollade även på iPhone 4s, och den verkar bra på alla sätt och vis, så tror jag ska beställa hem en sån i morgon. Om Daniel vill hjälpa mig vill säga, vågar inte göra det själv..

Det roliga är att Daniel köpte en Macbook pro, och bara några veckor senare köpte jag en likadan. Nu har han köpt en iPhone 4s med Telia max 25, och jag vill köpa likadant. Känner mig lite wannabe, men det är bra saker som jag velat ha länge, så jag ser det som att när Daniel köpte, fick jag en spark i baken till att själv våga köpa det jag vill ha. Men lite odd känns det att köpa samma sak.

Nu sitter jag och kollar på Scary movie 4, men tror jag ska göra lite te och rostade mackor och sätta mig och läsa istället. Den är tyvärr duktigt dålig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0