Känner mig som en människa igen!

Goddag!

Efter att ha sovit ut två nätter i rad börjar jag känna mig som en människa igen. Trötthetshuvudvärken är i princip borta, och jag är pigg på att göra saker. Så det går framåt!

Idag jobbar jag kväll, så har nu under dagen bestämt mig för att ha en slappdag. Kan behövas efter att ha jobbat långa pass fyra dagar i rad med sömnbrist. Så ska nog lägga mig och läsa lite, eller kanske spela sims 3. Har blivit lite beroende av det, trodde inte jag kunde bli beroende av något spel, haha :)

Bestämde mig för ett tag sen att jag skulle ta tag i min träning, men saker gick åt helvete och träningen blev åsidosatt. Men nu när det börjar ordna upp sig ska jag fullfölja det löftet. Mitt första steg är att åka till Inter Sport och köpa ett par nya träningsskor, så jag har ett par för utebruk och ett par för innebruk. Vill nämligen kunna ut och springa, men gör jag det nu kan jag inte ha mina skorna på friskis sen. Ska därför köpa ett par nya för inneträning så tar jag de gamla att springa i. Ska bli skönt att komma igång måste jag säga!


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0