Jag får mitt nummer flyttat! :D

Var hemma hos pappa nu och fick det glädjande beskedet att Telia flyttar mitt nummer till sig från Telenor! Jag är en överlycklig tjej just nu!

Just nu är jag hemma hos mamma igen. Pappa var inte hemma, och hann inte komma hem innan jag åkte, lite tråkigt för vi ses så sällan nu för tiden. Har så mycket att göra hela tiden att jag inte riktigt har tid att åka upp.. Men denna veckan jobbar jag bara onsdag och torsdag, tror jag i alla fall, så då är det lite mer tid att åka upp där i alla fall!

Funderar på att sätta igång en film. Det är så tråkigt väder ute nu, och jag är sömnig, trots en natt med nästan 11 timmars sömn. Ja, film får det bli. En geishas memoarer närmare bestämt. Läste den boken för.. 6-7 år sen någonting, och kan säga att det är en av de bästa böcker jag läst. Filmen är som vanligt mycket sämre än boken, men filmen är bra nu när det har gått så lång tid sen jag läste boken.

För filmmys i soffan; höger vänster om - marsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0