I morgon blir en toppendag!

God kväll gott folk!

Kvällen har spenderats hos Emil, vi har sjungit, lyssnat och spelat musik, pratat gamla minnen, gjort en skoluppgift, och massa annat sånt trevligt som gjorde att kvällen tog slut jättefort. Måste göras om snart igen, tack för en trevlig kväll!

I morgon blir det full rulle precis hela dagen. Klockan 11 ska jag till Elin och fira hennes födelsedag, klockan halv 2 ska jag hämta Daniel på jobbet och åka vidare till min faster för släktmiddag klockan två, sen hem och fixa mig till Sandras 18årsfest som börjar klockan 9, sen är det party hela natten! En sjukt rolig dag jag har framför mig, men oj vad trött jag kommer vara på söndag!

Ska nog gå och lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag ska sova, är så skönt att avsluta dagen med lite läsning. Somnar dessutom lättare när jag koncentrerat mig på text en stund. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0