Godkväll!

Igår och idag har varit hektiska dagar.

Igår jobbade jag från 10 till kvart i 5, åkte därefter och hämtade ut mitt paket från H&M, vidare in till stan för att hålla Daniel sällskap innan han skulle jobba, och därefter hem till Patrik för att se film och spela kort med honom, Kattis och Linus. En mycket trevlig dag!

Efter att ha sovit hos pappa, vilket jag inte gjort på evigheter (!), körde jag idag upp till Erika, som jag inte träffat på 10 månader (!!??!!). Vi red ut med hennes hästar, jag som inte suttit på en häst sen maj (!!) och efter det åt vi middag, och körde sedan till Huseby på julmarknad. Köpte där hemgjorda, nybakade polkagrisar och ett té som smakar glögg. Även detta en mycket trevlig dag, och en efterlängtad reunion med Erika, kan inte fatta att vi inte setts sen januari?

Nu sitter jag hemma hos mamma i alla fall, och ska strax lägga mig och läsa lite. Tänkte först visa det jag hämtade ut från H&M igår, mycket fina saker till sjukt bra priser!

Brun väska i läderimitation, 399:- 200:-

Rosa hårdekoration, 40:- , Svart hårspänne, 40:- , 6-pack ringar, 70:-


Har hittat två saker till på H&Ms hemsida som jag vill ha. Kan dock inte bestämma mig om jag ska klicka hem dem eller om jag ska strunta i det. Sjukt snygga saker på rean, men ändå. Kan inte handla hur mycket som helst ju. Ah, får se hur det blir, antagligen tar jag dem om jag känner mig själv.

 

Ha det bra, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0