Glad tjej!

Hejsan!

Nu är jag glad! Jag får mitt nummer flyttat, fick ett bekräftelsesms från Telia nyss att det flyttas den 1a december. Ringde även kundtjänst för att höra om vilken storlek det är på simkorten. iPhone har ju microsim, men Daniel fick ett normalstort, så ville fråga hur det fungerar. Jag får ett stort, men kan skicka efter ett nytt som jag får inom fem dagar. Jättesmidigt, eftersom nummret flyttas innan jag får telefonen. Så har jag telefonen och kortet samtidigt. Jag är glad!

Igår jobbade jag, sen åkte jag och Daniel hem till mamma och åt middag, och sen kom Emil och Eva hit och vi hade fikamys hela kvällen. Efter det körde jag hem Daniel, för att köra vidare hem till Patrik för spelkväll med Sälenfolket, utom Emil. Ett sånt härligt gäng vi är som ska åka iväg, jag längtar verkligen sjukt mycket till vi åker!

Sov hos pappa inatt, och åkte sen hem till mammas lägenhet och har ätit middag, och ska nog hoppa in i duschen nu lite snabbt, ska nämligen till Emil nu snart. Ska bli kul att se var han bor, och att träffas så klart.

Vi hörs senare, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0