Förkylning på g..

Kvällen har bestått av en lång, varm dusch, jag har legat och läst, suttit vid datorn och kollat på tv med en skål popcorn. Känner mig lite slö, men har under dagen känt mig början till sjuk. Så tänkte det är lika bra att inte göra något ansträngande så det inte blir värre.

Sitter just nu och funderar på om jag ska läsa lite till innan jag lägger mig, eller om jag ska sova direkt. Är ganska trött men vill ändå veta vad som händer i boken.. Dagens I-landsproblem.

Nej, ska nog gå till badrummet och tvätta ansiktet nu, och under tiden bestämma mig för om jag ska läsa eller inte. Känner jag mig själv läser jag lite. Men man vet aldrig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0