Dragit på mig förkylning - check

Goddag!

Efter att ha sovit hos Daniel inatt och sen kört honom till jobbet, sitter jag nu hemma och försöker samla energi till att jobba ikväll. Får snyta mig stup i kvarten, och känner mig trött och tung i ögonen. Men det är det enda som jag känner av av förkylningen, och jag hoppas förtvivlat mycket på att det bara är tllfälligt. Jag har varken tid, lust eller ork att bli sjuk.

Börjar i alla fall jobba klockan fyra idag och slutar åtta. Vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess, men blir kanske någon film, och sen måste jag göra middag också. Det tycker jag är jobbigt med att vara sjuk, att man tappar aptiten. Skulle jag inte jobba hade det varit skitsamma, men känner att jag måste ha något i magen om jag ska orka jobba ikväll.

Ursäkta mitt klagande, men jag tycker jag får klaga när jag är sjuk eller när saker och ting inte går som det ska. Jag syftar på att mina kloagoinlägg om mitt mobila bredband och lite sånt. Men hade det fungerat hade jag inte klagat :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0