Dagens schema so far

Hej!

Efter att ha spelat sims 3 flera timmar, och ätit en god middag med mamma, är jag fortfarande på dåligt humör. Massa saker som krånglar, inte fungerar, och att jag inte vet om jag får numret flyttat.

Men jag tänkte ordna upp en av sakerna nu i eftermiddag. Det är nämligen så att de nya träningsskorna jag köpte ska bytas. Har gått runt i dem här hemma för att kunna känna efter om de sitter bra på mig. De är av modellen "hög vid vristerna för extra stöd", vilket jag tänkte kunde vara bra när jag köpte dem. Men nu efter ett par gångers användning har jag insett att det bara var irriterande. Så jag ska till Intersport och byta dem mot ett par lägre. De lär ju kosta lite mer, de jag har nu var nämligen prissänkta, men det är värt de slantarna om jag kan börja träna som jag vill. Har fått skjuta upp den nu i och med skorna, så vill jag inte ta ut de gamla skorna, och när jag har haft tid att träna har det inte varit pass på friskis. Typ sent på kvällen. Så det har stått still. IGEN.. Men nu ska jag fixa ett par skor jag är nöjd med, och inte stressköper ett par billiga för att jag har bråttom.

Funderar även på att sola ikväll. Hade varit skönt att få lite färg + få bort lite röda märken i ansiktet. Har av någon anledning haft finninvation i ansiktet senaste tiden, vilket jag inte brukar ha, och nu är finnarna borta men massa röda märken är kvar.. Känner att jag blev väldigt privat här, men så är det i alla fall.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0