Ändrade planer!

En på jobbet undrade innan om jag kunde ta hennes pass för hon är sjuk, och klart jag ställer upp när jag kan, men nu rök min enda lediga dag denna veckan. Som tur är har jag bara ett långt pass denna veckan, och det är på söndagen, men i alla fall, det hade varit skönt att vara ledig en hel dag. MEN jag borde inte klaga, känner många som inte har fått något jobb, så det är bara att tacka och jobba på. Blir ju några kronor i alla fall.

Var på apoteket nu med och bytte min fuktighetskräm. Var rädd att de inte skulle vilja byta den, för förpackningen var lite vikt, men de sa att det inte gjorde någonting. Så jag bytte den och passade på att köpa rengöring och ansiktsvatten när jag ändå var där.

Och jag har nu bestämt mig: så snart jag bara kan ska jag klicka hem en iPhone 4s, och byta till Telia max 25. Då har jag allt jag behöver. Har köpt hem massa nytt på sista tiden, för jag har inte unnat mig någonting knappt sen jag gick på högstadiet. Och för att känna att jag lever som jag vill, och ha exakt de sakerna jag vill ha i mitt liv, är det bara en iPhone som saknas. Har velat ha en sån jag vet inte hur länge, och nu känner jag att det är dags. Särskilt med tanke på vilket bra erbjudande Max 25 är.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0