Tack alla för igår!

Hej!

Vill först och främst tacka alla för en supertrevlig kväll igår, det var verkligen hur fint och bra som helst!

Nu ska jag in till stan och köpa Daniels sista julkapp, vilket jag inte hann igår. Efter det ska jag möta Tobias och åka hem till mig för julfika och julklappsöppning. Ska blir väldigt trevligt!

När Tobias åkt hem igen ska jag upp en runda till pappa och hämta lite räkningar och hjälpa till lite med julpynt tänkte jag, för att sen åka in till stan igen och gå på bio med mina underbara vänner. Nästan alla från igår kommer, så det ska bli hur kul som helst, jag är så lycklig med mina vänner just nu. Efter år av konstigheter känns allt perfekt nu, jag vet vad som väntar när jag ska träffa mina vänner, det visste jag inte förut. Då var det kaos. Nu är det kalasbra, kärlek till er.

Nej nu måste jag åka, vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0