Ska klippa mig om en timme!

Goddag!

Efter en helt och hållet bortkastad förmiddag ska jag nu platta håret och få det klippt om ungefär en timme. Skönt att få det lite uttunnat, är så himla tjockt nu. Tror jag även ska klippa mina kortaste etapper lite kortare, för de är inte korta längre och det blir knappt några lockar, bara lite vågigt sådär.

Ska även bli av med lite kläder idag, och kanske yoga, och träffa Daniel. Blir nog att jag sover hos pappa inatt med. Dels sover jag inte så bra hos mamma, eftersom jag sover på en uppblåsbar säng, och sen har vi bråkat lite och jag känner att då hellre sover bra en natt och låter luften rensas. Får se hur saker löser sig, hatar att hon alltid ska sura över saker och ting som inte är relevanta att sura över. Men men, that's my mom..

Ha en fin dag så kanske vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0