Myskväll istället

Hej!

Nu är jag verkligen trött, först onsdagens festande, upp tidigt och jobba på torsdagen och sen ett långt pass idag. Plus att min väckarklocka inte ringde så vaknade tio minuter innan jag skulle köra till jobbet. Så hela dagen har varit upp och ner. Men jag ska inte klaga, jag är åtminstone inte förkyld.

Just nu väntar jag på att Marcus ska ringa, vi ska köra hem till mig och hämta ett bord och köra ut det till där nyårsfesten ska vara, för de hade inte tillräcklig med bord. Sen har jag såna bekymmer, jag skulle vilja gå ut ikväll, det är Club 19 på Statt, men insåg precis att nästan alla jag festar med är 18, och de som är 19 är upptagna. Lite jobbigt faktiskt, jag var sugen.

Men det får bli myskväll hos Daniel istället, se på film och äta lite godis. Inte fy skam det heller, även om Statt hade varit kul, har inte varit där än så därför jag vill ut egentligen. Och när jag känner efter är jag inte vidare pepp, vill mest ut och träffa folk och dansa hela tiden, jag älskar sånt. Så ikväll är inget speciellt mer än att det var på just Statt som sagt. Och det är ju club 19 fler gånger, så får passa på då istället, och passa på att vila ikväll. Det är ju trots allt festligheter som väntar i morgon!

Nej nu får Marcus ringa snart, jag börjar bli otålig här.


Kommentarer
Postat av: buy essays

I hope you are ok after party??))

2012-01-03 @ 18:57:16
URL: http://buy-custom-essay.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0