Mitt idolutlåtande

Det blev att inte festa. Var inte så sugen på att gå dit när jag inte visste om jag kände någon tjej där + att jag knappt vågar gå ut i stormen, känns säkrast att hålla sig inomhus + att jag har haft huvudvärk sen i eftermiddags så är ändå skönt att vara hemma och vila. Men om det varit rätt omständigheter hade jag jättegärna gått på festen!

Har istället kollat på idolfinalen, ätit popcorn och druckit julmust, samtidigt som stormen viner och tjuter utanför fönstret. Mysigt ändå, och det hade inte varit kul att bege sig iväg till fest i blåsten, frisyren hade blivit förstörd på en microsekund och det hade varit förbannat kallt.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund tänkte jag, och invänta resultatet av idolfinalen. Personligen tycker jag inte om någon av idolfinalisterna så bryr mig egentligen inte så mycket. Robin sjunger stundtals falskt och är liksom.. tråkig. Han är skitduktig, så inget ont, men han är tråkig. Amanda är jätteunderhållande och inte alls tråkig, men jag gillar inte henne för hon överdriver sin röst för mycket att låta som Duffy, plus att jag inte hör vad hon sjunger. Hon mumlar och väser. Så.. nej, jag tycker Moa eller Amanda P skulle vara i final. Eller ja, båda två för den delen.

Akta nu så ni inte blåser bort, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0