Längtar till ikväll!

God morgon!

Nu ska jag strax åka till jobbet. Och efter jobbet ska jag hämta ut ett paket jag skickat efter. Är en julklapp till mamma från en inredningssida, en vit låda som det står ljus på. Min mamma har väldigt mycket ljus så tänkte den kunde passa. Därefter ska jag nog in till stan och försöka hitta den sista julklappen till Daniel, vet vad jag ska köpa men har inte haft tid att åka in. Ska försöka hinna slå in de sista julklapparna idag med.

Sen ikväll blir det julfest! Köpte den "gemensamma" julklappen igår, alla köper varsin och så byter alla så man får en julklapp från någon av sina vänner. Väldigt kul tycker jag! Ska bli så mysigt att sitta och dricka glögg med de jag bryr mig mest om, så jag längtar riktigt mycket till ikväll.

Men nu väntar jobbet, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0