Festa eller inte festa?

God kväll!

Idag har jag jobbat, och sålt en kjol och en tröja, så är glad att ha blivit av med det i alla fall. Ska kanske på en inflyttningsfest ikväll, har inte bestömt mig än, då det inte är någon tjej jag känner där, eller att Daniel inte bestämt sig än om han vill åka dit. Känner inte för att åka själv till en fest där jag inte med säkerhet vet att jag har nån tjej där jag känner. Men men, kanske blir en lugn hemmakväll. Fast egentligen känner jag inte för att vara hemma heller. Jag och mamma bråkade i.. förrgår tror jag, så vi pratar inte med varandra. Känns jättekonstigt att sitta i samma rum hela eftermiddagen utan att prata med varandra. Men å andra sidan, jag känner mamma och vet att när hon har sina utbrott och surperioder är det bara att vänta ut henne. Om jag försöker prata med henne hjälper inte det ändå. Hon har typ bestämt sig för att sura en viss tid, och sen börjar hon prata igen. Så får se hur länge hon surar för ingenting denna gången. Hatar sånt här!

Får i alla fall se när Daniel svarar om festen, om det blir det eller vad det blir. Känner bara att den här dagen har varit så meningslös. Såg liksom fram emot festen och så blir det antagligen inget.

Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: vix

Hey girl

, you gotta do what you feel is right. remember we support you! :P

2011-12-10 @ 01:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0