Awesome kväll igår!

Goddag!

Idag är jag trött, festade hela kvällen/natten och kom i säng vid fyra och gick upp halv 1.. INTE något jag är van vid, jag brukar vakna vid typ 9 även om jag varit ute. Så dagen känns helt upp och ner, men som vanligt slipper jag vara bakis så det är ett stort plus! Vet inte hur det kommer sig, har varit bakis en gång i hela mitt liv, första gången jag drack, men sen dess är jag bara trött dagen efter. Helt okej alltså.

Jag vill hur som helst tacka alla för en helt fantastiskt kul kväll igår. Först festen hos Emil, och sen alla folk jag träffade på stan. Var så sjukt kul att träffa folk från förr. Inser varje gång jag träffar gamla vänner att jag så gärna vill ha bättre kontakt, och inte bara springa på varandra när man är ute och festar. Men som vanligt finns inte tiden att träffa alla, och det är sjukt tråkigt. Men får festa lite oftare så träffas vi lite oftare.. haha.

Nu ska jag hur som helst sätta mig och betala lite räkningar, och sen läsa lite tror jag. Sen ikväll ska jag och Daniel antagligen gå på bio. Det var en av mina julklappar till honom, att bjuda honom på "The girl with the dragon tattoo", för han har tjatat om den filmen ända sen det blev officiellt att filmen skulle göras i engelsk version. Så kanske tar det ikväll, hade varit skönt att bara ta det lugnt så till en film.

Ha det bra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0