3,5 år

Hej!

Idag firar jag och Daniel 3,5 år tillsammans. Helt galet vad tiden har gått fort. Även att vi har våra upp- och nergångar har vi det väldigt bra. Oftast i alla fall. Jag hatar att bråka, men jag antar att det ingår i ett förhållande. Så jag ska inte klaga, jag är lycklig bortsett våra gnabb och bråk då och då. Vi har en helt fantastisk relation, så tack Daniel att du står ut med mig.

För övrigt så har jag jobbat hela dagen idag, och är nu tillbaka hos Daniel, där jag i morse vaknade. Igår hade vi en underbar kväll med TP-spel, film och mys i soffan. Nu ska vi äta lite, och sen mysa med en film i soffan igen. Film är perfekt när båda har jobbat en lång dag, och lite snacks till det gör allt fantastiskt. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0